فروش ویژه دیگ بخار فروش ویژه دیگ بخار .

فروش ویژه دیگ بخار

فروش دیگ بخار فایر تیوب

موارد استفاده از بویلر و انواع آن:

بویلر یکی از تجهیزات گرمایشی به صورت یک مخزن بسته هستند. آن ها یکی از اساسی ترین سیستم های کارخانه، صنایع غذایی، نیروگاه ها و پالایشگاه ها است. بویلر ها به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. بویلر فایبر تیوب، بویلر واتر پیوب، بویلر چدنی و فولادی از انواع بویلر ها هستند. همچنین درون بویلر ها تعداد لوله ها نیز مهم است. در برخی از آن ها یک لوله و در نمونه های دیگر چند لوله برای جریان آب وجود دارد.

همه انواع و مدل های بویلر که در بازار وجود دارد، از یک هدف مشترک برخوردار هستند. آن ها تجهیزاتی هستند که مایعات در حال گردش همچون آب را به بخار تبدیل می کنند. با استفاده از یک منبع سوخت نظیر زغال سنگ و احتراق آن گرمای لازم را برای افزایش دما و فشار آب فراهم می کنند.

بویلر فایبر تیوب چیست؟

درون بویلر های فایر تیوب، لوله ها وظیفه حمل و عبور گاز داغ را بر عهده دارند. اطراف لوله ها نیز با جریان آب، میان آب و گاز داغ انتقال حرارت شکل می گیرد. یکی از معایب این سیستم ها عدم تولید بخار با فشار بالا است. چرا که آب و بخار در یک مخزن قرار دارند. با این وجود برای کمبود آب گرم جز سیستم های مقرون به صرفه و کارآمد هستند.

مراحل نصب بویلر فایر تیوب:

اولین مرحله برای نصب بویلر فایر تیوب بررسی مکان و محیط مورد نظر توسط یک تکنسین است. این بررسی و بازدید شامل: برنامه ریزی مراحل نصب دیگ بخار فایر تیوب، بررسی هزینه ها و اتصالات و غیره است. به علت خطرات احتمالی و رعایت نکات ایمنی باید تمام اتصالات و لوازم جانبی به صورت صحیح اجرا شود.

اهمیت نگهداری بویلر فایر تیوب:

از آنجایی که بویلر ها محصولات بسیار کارآمد و ضروری در صنایع هستند، نگهداری و تعمیر آن ها یک اقدام حیاتی و الزامی است. نگهداری بویلر های فایر تیوب چه برای نیاز کسب و کار شما و چه برای ایمنی کارمندان شما اهمیت دارد. در فواصل زمانی معیین کیفیت آب را بررسی کنید. فشار دستگاه و سالم بودن قطعات و اجزا را هر ماه بررسی کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۶:۰۶ توسط:تهویه یکتا موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده